torsdag 14 juni 2012

Tuc mini snackies!

Jag är medlem i Buzzador och just nu är jag med i två kampanjer, jätteskoj:-)
Eftersom den här bloggen inriktar sig mer mot mat o träning/hälsa så tänkte jag passa på att Buzza om kampanjen på Tuc mini snackies!

Jag har nyss fått hem paketet, o maken har just smakat de med ostsmak. Han va positiv:-)
Det kanske inte är världens nyttigaste snack, men betydligt bättre än till exempel chips!
Så, varför inte köpa Tuc mini snackies, original, cheese, eller sourcreme onion till nästa kalas?

Jag själv har inte smakat än, men jag ska ta med en påse av varje att bjuda på på jobbet imorrn.
Hoppas det blir uppskattat!

Jag gillar storleken på dem, jättegulliga:-)
Kommer blogga mer om dem sen när jag själv har smakat, o jag har fått lite andra utlåtanden;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar