söndag 17 juni 2012

Effektivt?

Idag har jag klippt gräset, det va ta mig tusan som ett träningspass!
Kul när man kan få motion och träning av att göra saker som ändå måste göras;-)

Sen jag piercade tungan i fredags kan jag knappt äta, tungan är totalsvullen och det gör lite ont att svälja. Så just nu lever jag på puré, varma koppen, yoghurt och nyponsoppa!
Effektivt sätt för viktminskning kanske? Är förmodligen inte så hälsosamt att leva så nån längre tid, men jag passar på att njuta av effekten istället för att haka upp mig på hungern!

Så, gräsklippning och tungpiercing verkar ju va ett effektivt sätt för mig att komma i form och gå ner i vikt...
Snacka om ofrivillig kickstart;-)

Jag börjar dock sakta se ett positivt resultat! Jag har inte gått ner mer än nåt enstaka kilo, men midjemåttet minskar stadigt lite grann för varje vecka. Kul!
Nu när tatueringen börjar läka ordentligt kan jag börja träna mer igen också, även om det bara blivit en vecka utan träning känns det att man tappar muskler och kondition ganska fort så det känns skönt att kunna komma igång igen!

Nån kväll i veckan ska jag bjuda er på mitt vårrullerecept!
Inte världens nyttigaste mat, men förbannat gott:-)
Ha det fint till vi ses igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar