tisdag 12 juni 2012

Fullt upp!

Det blir inte mycket bloggat har just nu, ber om ursäkt för det!
Dels håller vi ha att göra om i vardagsrummet o det tar ju sin lilla tid, o dels är jag alldeles nytatuerad så det blir ingen direkt träning heller...

Jag står dock ganska still just nu, har minskat lite i vikt och lite i midja, men inget värt att nämna än;-)
Håller mig till promenader tills nya tatueringen läkt, sen blir det fullt ut igen!
Äter som vanligt, men försöker ta mindre portioner.

Detoxen verkar funka helt ok, men jag kommer nog inte att köpa tablettform igen. Jag gillar att ha en flaska tillgänglig under dagen o har lite svårt att komma igår att ta tabletter. Hittills har jag visserligen inte glömt det, men risken är större;-)

Jaja, det va en kort uppdatering så ni ska veta att jag lever!
Förhoppningsvis kommer jag igång igen snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar