fredag 2 januari 2015

Nytt år, nya tag!

Tack och hej 2014, välkommen 2015 och den nystart du bär med dig!
Nu lämnar vi ett år sjukdom, bakslag och motgångar bakom oss och ser framåt.
Jag har gett mig tusan på att inget ska få stoppa mig i år, ingen sjukdom, inga bakslag eller motgångar ska få stå i vägen för framgång och välmående.

Nej, det är inget nyårslöfte, det är ett löfte till mig själv om långsiktig förändring som ska leda till god hälsa. Det är en förändring för livet!

Jag börjar med sockerfri månad på måndag 5/1. Träningen har jag redan sakta kickat igång och den ska nu utökas från ett par ggr i veckan till 5 ggr I veckan. Från 5/2 får vi enbart äta godis/fika en dag i veckan. Maten ska skötas bättre och småätandet ska elimineras. Jag ska hitta tillbaka till mig själv!

Nu tar vi i med hårdhandskarna, nu ska vi bygga upp ett bra liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar