lördag 13 november 2010

Löften o länkar...

Jaha, mer frånvaro från min sida då... Jag har därför bestämt mig för att ge er ett löfte!
Jag lovar att jag ska blogga här MINST 2 ggr i veckan och att då försöka dela med mig av minst 1 recept.

För att ge en liten bortförklaring så har jag legat sjuk i flera dagar och ärligt talat inte orkat skriva... Men nu ska jag försöka skärpa mig, vad är det för mening att ha en blogg av den här typen om man inte ska uppdatera nån gång;)

En kul grej som jag har glömt att nämna här är att denna blogg nu även finns tillgänglig via Affärsnytt Norrs hemsida http://affarsnyttnorr.se/blogg.php
Kika gärna in där! O glöm inte att då även passa på att kolla på allt annat skoj som finns där:)

Tyvärr har jag inte mycket att bjuda på idag, har inte kollat varken mått eller vikt sedan jag skrev sist och annat än en promenad in på byn idag har jag inte tränat nåt heller... Men sjukdom är ett bakslag man inte kan styra över så jag tänker inte ha dåligt samvete över det;)

Nåt recept orkar jag inte heller skribbla ner idag men jag ska försöka komma åt datorn imorrn och dela med mig av nåt nytt snabbt och lätt GI-recept.

Ha en härlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar