torsdag 25 november 2010

Fullt upp!

Hej på er, kära läsare! Jag måste erkänna att jag blev lite besviken på att ingen av er kommenterade mitt förra inlägg, jag vill ju så gärna veta vad ni tycker! Men, men, jag är iaf glad att ni läser:)

Jag har haft fullt upp i veckan så därför har jag inte tagit mig hit förrän idag.. Bättre sent än aldrig va;)
Vi fick hem en ny kisse i söndags så jag har spenderat mycket av min tid med att se till att hon kommer in sig här ordentligt. Jag har dessutom haft besök av en vän 2 kvällar i rad så då kunde jag ju inte tassa in här!

Eftersom jag har haft så fullt upp så ville jag bara skriva några rader så att ni vet att jag inte har gett upp;)
Inga recept idag men jag kan däremot tipsa om något annat. Vi va nämligen och storhandlade på Willys i helgen och där hittade jag Willys egna korv, chorizo och kabanoss, 2 otroligt goda korvar till bra pris med hör kötthalt. De säljs i förpackning om 6 st och innehåller 85% kött. Kanon om man följer GI eller LCHF.
Jag bunkrade även upp med frusna grönsaker o bär, alltid bra att ha hemma.

Jag kikar in med nåt nytt recept i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar