söndag 12 oktober 2014

Slow going...

Det har inte blivit så mycket skrivet här på sistone som jag hade planerat och tänkt mig!
Det beror dels på att jag inte har någon som helst inspiration och dels på att inget riktigt går som jag vill just nu...
Detoxen blev minst sagt halvdan, mestadels på grund av en rejäl förkylning med tillhörande feber. Förkylningen höll i sig länge vilket gjorde att jag inte kunnat träna och motionera som jag velat, därpå tillkom en ny tatuering som i princip innebar samma sak.

Till råga på det har jag varit lite nere och haft det jobbigt med maten. Jag har inte haft ork eller inspiration att äta rätt även om jag inte ätit direkt onyttigt men nu, senaste 2 veckorna har varit rent katastrofala. All självdisciplin tycks ha flytt fältet fullständigt och jag känner mig mest som en svullen boll.

Nu ska jag göra ett försök att ta tag i mig själv igen, motivationen är det inget fel på, det är mest orkeslöshet som spökar. Men jag ska klara det!
Jag börjar med att helt utesluta socker i 14 dagar med start imorgon, samtidigt som jag ska komma igång med regelbunden träning.
Wish me luck!

Är det någon av er som har några bra tips på hur man kommer igång igen efter veckor med virus, orkeslöshet och allmän seghet framkallad av höst och mörker?
Hit me! Jag behöver all inspiration jag kan få :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar