tisdag 14 oktober 2014

Jag gör så gott jag kan

Så är det! Jag kämpar på och vägrar ge upp. Ibland går det framåt och ibland står det still. På sistone har det stått still, som ni kan ske förstått av det senaste inlägget.
Men jag vägrar ge upp!
Jag har börjat komma igång med träningen igen, försöker komma ut på promenader och äter bra mat. Det jag fokuserar mest på just nu är dock att låta bli socker.
3 dagar helt utan socker idag och det känns jättebra än så länge.

Jag vidhåller att lite är bättre än inget, hellre ett kort träningspass än inget alls.
Jag behöver jobba på att äta bättre, mer regelbundet. Jag behöver se till att ha melkanmål på jobbet så att jag står mig tills jag kommit hem och lagat middag.
Så det är det jag jobbar på nu, mindre socker och fler måltider!

Jag ska försöka komma ihåg att knåpa ner lite fler bra recept också framöver.
Nu ska vi få ordning på det här, nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar