fredag 31 augusti 2012

Dags för detox!

Nu efter semester o allt vad det innebär känns det lägligt med en ny detoxkur.
Den metod jag testade i juni, biodrain, va inget för mig. Jag gav upp efter halva tiden då jag varken såg eller kände något resultat, det va inte heller min grej med detox i tablettform.
Så nu kör jag på det beprövade! Nämligen MethodDraine Detox, den jag kört med i flera år nu och alltid varit nöjd med. Det va också information om just den som fick inleda denna blogg för snart 2 år sen.

Jag började i onsdags och kommer att hålla på tills flaskan är tom, alltså 20-21 dagar.
Jag började lägga om min kost för ett par veckor sedan och började få samtidigt motionera och träna mer.
På de tre dagar jag nu kört detox har jag gått ner 2 kg och minskat midjemåttet med strax över 1 cm.
Alltid kul med snabba resultat!

Eftersom jag redan gått ner så pass mycket,  kan jag nog vara ganska säker på att min kropp efter de senaste 6 månaderna innehåller en hel del skräp och slaggprodukter:-S

Men nu gäller det att ligga i! En detox är enligt mig den perfekta kickstarten. För att den ska få full effekt måste man äta bra och röra på sig så att kroppen verkligen kommer igång. När man är klar med detoxkuren har man börjat få rutin ha matvanor och träning och det blir då lättare att fortsätta. Att dessutom se snabba resultat gör ju att man blir mer taggad att fortsätta kämpa;-)

Mitt mål? Ja, mitt delmål är att gå ner totalt 6 kg till den 24/9, och jag har alltså 4 av dem kvar nu. Jag kommer då att väga 64 kg.
Målet för midjemått är 80 cm taget över naveln och 90 cm, under naveln,  vilket innebär 5 cm.
Slutmålet är att jag ska nå min målvikt till 30/11, jag vill gå ner till 59 kg och minska midjemåtten till 75/80. Alltså få även minska glappet mellan över/under naveln.

Tror ni att jag klarar det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar