torsdag 23 augusti 2012

Bakslag

Ibland råkar man på små bakslag, ibland är de självförvållade, ibland inte. Mitt bakslag just nu är inte självförvållat! Förkylning och feber, nåt jag mer än gärna sluppit:-(

Men om vi bortser från det, så går det faktiskt ganska bra för mig nu! Jag går kommit igång ordentligt med maten, äter vettigt och lagom mycket vilket innebär att jag står mig bra på de måltider jag stoppar i mig och att suget efter onyttigheter nästan helt år borta:-)
Jag går också börjat komma igång med motion och träning ordentligt igen. Jag går eller cyklar till och från jobbet varje dag och tränar lite med hantlar och min egen kropp hemma.

Bättre mat och att jag kommit igång med träningen ger i sin tur lite mer energi, jag orkar lite mer för varje dag! Och jag vet att när jag kommit igång helt och fått in rätt rutiner kommer jag att bli mycket piggare.
Så, bakslag eller inte, det är bara att kämpa på och inte ge upp.

Jag har gett mig tusan på att nå mitt delmål innan jag fyller 30, o fortsätter det såhär kommer jag att klara det utan problem:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar