onsdag 10 oktober 2012

Zumba

Jag vet, jag är dålig på att skriva här! Jag gör så gott jag kan, men jag har klent med tid just nu...
Det går iaf framåt för mig! Jag fortsätter stadigt att minska i vikt, även om det är väldigt lite och går väldigt sakta, jag minskar i midjemått litegrann varje vecka och jag närmar mig mitt slutmål med hoppet och viljan intakt!

Jag tänkte faktiskt bara kika in en snabbis för att uppmana er att testa Zumba! Det är så himla kul!
Köper du ett av deras paket så får du flera dvd:er med olika pass, vissa endast ca 20 min, andra uppåt en timme, det finns pass som passar alla tillfällen alltså;-)
Try it!

Jag ska försöka sortera ut mina favoritrecept och bjussa på lite sånt framöver. Just nu måste jag dock, tyvärr, fokusera på jobb, studier och min träning.
Men, jag lovar,  I will be back:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar