onsdag 15 december 2010

I juletid.

Jag är ledsen att jag inte skrivit på ett tag, men ni kanske vet hur det kan vara så här i juletid. Det är så mycket som ska göras, dessutom har jag varit utan dator i nästan en vecka o då va det förstås svårt att skriva nåt!

Detta får även det bli en kortis, har varit så trött på sistone så jag orkar inte med allt jag måste o då prioriterar jag inte bloggandet.
Jag vill i alla fall tala om att jag har nått mitt första delmål! Jag har sedan 27/9 gått ner 10 kg :D Nu gäller det bara att fortsätta kämpa tills jag har nått min idealvikt!

Jag kommer troligtvis inte att hinna skriva så mycket nu innan jul och nyår men jag lovar att ta tag i bloggandet ordentligt igen efter nyår. Då ska jag dela med mig av mitt nya delmål, hur jag gör och bjussa på lite nya recept.

Har du något förslag på vad jag ska gå in mer på? Tveka inte, kommenter!

Ha det bra så länge:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar