torsdag 23 december 2010

GOD JUL!!


Jaha, då va det bara en dag kvar... Har ni allt klart inför morgondagen?

Vill bara dela med mig att ett litet tips nu så här i matens högtid.
Om du vill vara hård även under jul coh nyår så finns det massor som är bra på julordet, hemlagade köttbullar, skinka, syltor, lax och mycket mer. Mindre bra är förstås allt godis, bröd och gröt. Så, för er som vill ha en kolhydratfri jul, hoppa socker och bröd/gröt så har du klarat dig finfint.

Själv har jag en slackerperiod just nu, jag äter vad jag känner för. Och vet ni vad? Det tycker jag att ni också ska göra! Det är bara jul en gång om året, så passa på att njut av allt gott som finns på julbordet och där emellan. Jag personligen tänker unna mig saker nu så här unde4r årets sista vecka, sen blir det en ny detox och "kickstart" efter nyår för att komma igång igen.
Mer om det efter jul;)

Jag åker till mamma i Sthlm på annandagen men ska försöka kika in och skiva mågra rader innan nyårsafton.

Ha en underbart mysig jul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar